9.11.2014

Hyvää isänpäivää Jumala!



Hei Jumala, tyttäresi on täällä. Anteeksi, etten ole ehtinyt antaa sinulle aikaa jokaisesta päivästäni, en ole muistanut kertoa kuulumisiani tai kiittää kaikesta siitä hyvästä jota olet minulle antanut. Kiitos siitä että olet taivaallinen isäni ja että saan aina käpertyä rakkauteesi ja levätä väkevien käsiesi suojassa. Kiitos siitä että olet luonut minut juuri tälläiseksi. 

Siunaa myös isääni, joka kulkee täällä maan päällä. Kiitos ajasta jota olen hänen kanssaan saanut viettää, kiitos niistä asioista joita hän on tehnyt puolestani. Auta minua arvotamaan häntä vielä enemmän, auta minua kertomaan hänelle tunteeni ja kiittämään kaikesta kasvotustenkin. Kiitos, että sain taas palata eteesi, kiitos että olet ottanut minut tyttäreksesi. Aamen.
-Palaamisiin, Jenni
-----------------------

Rakas Taivaan isä, toinenkin tytär täällä. Kiitos siitä, että olet aina läsnä elämässäni ja autat minua eteenpäin. Kiitos siitä, että saan olla lapsesi eikä minun tarvitse sinun silmissäsi "kasvaa aikuiseksi", vaan saan olla niin lapsi kuin kulloinkin tuntuu.

Kiitos siitä isästä, jonka olet minulle tänne maan päälle antanut. Siunaa isää ja anna hänelle paljon voimia ja Sinun tukeasi arkeen, etenkin silloin kun on vaikeaa, sillä hän antaa puolestaan tukeaan ja voimia meille muille. Auta meitä perheenjäseniä olemaan isälle samanlainen Taivaan lahja kuin hänkin on meille. Aamen. 
-Kiittäen Anna
-----------------------

Rakas iskä, tahdon myös omasta puolestani kiittää. Kiitos lohdutuksestasi ja sylistäsi joka on aina auki. Kiitos, että olet siunannut minua perheellä ja kodilla. Kiitos että joka päivä minulla on vaatteet jotka pukea ja ruokaa jolla täyttää vatsani. Kiitos rakkaudestasi ja kiitos että jaat sitä myös lähimmäisteni kautta.

Kiitos siitä, että kun olen rikkonut, et ole huutanut etkä sättinyt. Kiitos että aina olen saanut palata luoksesi. Anna myös omalle isälleni viisautta, kärsivällisyyttä ja voimia. Kiitos että olen saanut niin ihanan isän. Muistuta minua kiittämään hänestä joka päivä. Aamen. 
-Rakkaudella Viida

-----------------------

Rakas Isäni, kiitos kaikesta. Kiitos elämästä. Kiitos terveydestä. Kiitos kaikista läheisistä ja rakkaista - perheenjäsenistä, sukulaisista, ystävistä. Kiitos siitä, että olet auttanut ja kuunnellut, aina. Kiitos, että Sinä et koskaan minua jätä etkä hylkää, vaikka koko maailma kaatuisi.

Kiitos, että olet suojellut ja varjellut minua niin paljolta. Kiitos, että olet varjellut silloinkin, kun en ole neuvojasi noudattanut. Kiitos ehtymättömästä lempeydestäsi ja rakkaudestasi, joita minä en voi koskaan ansaita. Kiitos, että olet ollut myös maallisen isäni korvikkeena, koska en häntä erinäisistä syistä tunne.  Kiitos, että saan olla Sinun oma prinsessasi, Kuninkaan tytär - rakastettu, vaalittu ja tärkeä - nyt ja aina. Aamen. 
- Tyttäresi Mirjami

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti